Функція «Завжди онлайн»

Функція «Завжди онлайн»

Навіщо

Припустімо, у вас в офісі виникли проблеми з інтернетом або з електрикою, у такому разі зв'язок усієї компанії відразу ж зникає! Що робити? Адже проблеми зі зв'язком означають втрачених клієнтів. Тут на допомогу приходить функція «Завжди онлайн» – усі дзвінки будуть надходити на контактні номери (мобільні або міські) тих співробітників, у яких увімкнена ця функція.

Як це працює

Коли оператор вимикає телефон або виникають проблеми з інтернет-каналом чи електричною мережею Вашого підприємства, вхідні дзвінки переадресовуються на інші контактні номери оператора – мобільні або міські.

Як почати користуватися

Налаштувати цю функцію можна через панель керування на вкладці «Користувачі/<Назва групи>/<Ім'я користувача>/Профіль». Щоб увімкнути для оператора функцію «Завжди онлайн», Вам потрібно поставити позначку у відповідному рядку і зберегти налаштування.

Мал. 1.