Партнерські програми Vega – з турботою про абонентів

07.05.2014

У переддень травневих свят телекомунікаційна група Vega започаткувала партнерську акцію з мережею виномаркетів «Поляна». Перед сезоном відпусток, пікніків та просто романтичних вилазок на природу оператор пропонує своїм абонентам скористатися умовами ексклюзивної пропозиції, порадувати себе улюбленими напоями з неймовірною знижкою – 20%.

Протягом цілого року – з 1 квітня 2014 р. по 31 березня 2015 р. – для користувачів послуг телефонії та Інтернету від Vega діє пропозиція, за умовами якої наші абоненти можуть оновлювати свій гардероб стильним та модним одягом і взуттям зі знижкою 12% на весь асортимент магазину одягу, взуття та аксесуарів «Стайлпіт» («Stylepit»). Поспішіть порадувати себе весняними новинками!

Активний розвиток партнерських програм лояльності в Vega почався в 2013 році. Про те, як розробляються програми, мета яких – стати ще ближче абоненту, розповідає фахівець з програми лояльності Vega: «Компанія постійно працює над тим, щоб надавати клієнту якісні послуги. Але відповідно до цінностей нашої компанії ми даємо більше, ніж зв'язок, ми даруємо позитивні емоції, будуємо довірчі відносини, роблячи життя людей кращим, комфортнішим, цікавішим. Ми подумали: а що ще корисного можна зробити для нашого абонента? І вирішили запропонувати те, що є цінним для нас самих – заощаджений час і позитивний досвід. Адже можливістю відвідування приємного закладу або вигідною пропозицією ми завжди ділимося з близькими для нас людьми».

У 2013 р. Vega реалізувала ряд партнерських активностей з відомими українськими компаніями: мережею аптек «Аптека Доброго Дня», страховою компанією «Брокбізнес», національним Інтернет-магазином побутової техніки та електроніки «5ОК» та ін. До організації кожної акції оператор підходить з особливою відповідальністю, враховуючи потреби абонентів. Влітку клієнти Vega могли скористатися знижками на покупку всього найнеобхіднішого у відпустці. Восени, в період сезону застуд, провайдер подбав про збереження здоров'я своїх клієнтів і пропонував унікальні умови придбання противірусних препаратів і вітамінів. А напередодні Нового року компанія заздалегідь подумала про подарунки для рідних і близьких своїх абонентів, організувавши акцію зі знижками на лікувальну косметику та дитячі товари. Питання придбання побутової техніки та електроніки важливе для кожної родини. І напередодні Нового року спільно з Інтернет-магазином «5ОК» Vega зробила для своїх клієнтів процес вибору і покупки побутової техніки та електроніки максимально вигідним і приємним, організувавши акцію з подарунками. Зі страховою компанією «Брокбізнес» реалізована довгострокова програма, згідно з якою абоненти отримують 20%-ву знижку на всі види добровільного страхування. Сертифікати можуть використовуватися до кінця 2014 року.

Щоб зрозуміти уподобання кожного клієнта і визначити сегменти ринку для пошуку потенційних партнерів і найбільш зручні місця здійснення покупок, оператор проводить анкетування абонентів за допомогою Особистого кабінету, таким чином отримуючи зворотний зв'язок не тільки щодо інтересів людей, а й щодо їх задоволеності якістю послуг та обслуговування компанії. Про те, що пропозиції 2013 року були цікаві і затребувані, говорять результати опитування абонентів – 65 % стверджує, що їм цікаво брати участь у партнерських програмах. Також клієнти високо оцінили зусилля компанії з розвитку програми лояльності – рівень задоволеності програмою збільшився з 8,2 до 8,6 балів. Про те, що дана програма успішна, а акції Vega в її рамках – корисні і затребувані, говорять самі клієнти:

«Було дуже приємно отримати пропозицію на покупку побутової техніки від мого провайдера Інтернет Vega. Напередодні Нового року питання вибору СВЧ для подарунка коханій сестрі зважився сам собою, та ще й сковорідку подарували!»
Кіра, Севастополь

«Я давно вибирала водонагрівач для нового будинку. І тут зайшла у свій Особистий кабінет Vega і побачила пропозицію від Інтернет-магазину «5ОК» про покупку побутової техніки та можливість отримання подарунків. Я вибрала відмінний водонагрівач і отримала в подарунок тостер! Дякую за новорічний настрій!»
Людмила, Горлівка

«Хочу сказати спасибі Vega за вигідні акції з мережею аптек «Аптека Доброго Дня», пропозиціями користувався двічі. Восени купував антивірусні препарати, а до дня Святого Миколая порадував дружину і доньку лікувальною косметикою».
Володимир, Одеса

«Перед 8 березня у мене була дилема, що ж подарувати нареченій. І тут я отримав е-mail-лист від Vega з пропозицією покупки ювелірних прикрас Majoriсa зі знижкою 8%. Моя дівчина була в захваті від подарунка, спасибі велике організаторам акції».
Борис, Київ

У 2014 р. Vega продовжує розвивати напрямок партнерських програм лояльності. Планується реалізація багатьох проектів, у тому числі в сфері Інтернет-продажів. Компанія сподівається на більшу зацікавленість своїх клієнтів даною пропозицією, адже он-лайн торгівля – тренд сьогоднішнього дня.