Нова рекламна концепція Vega

30.06.2009

Телекомунікаційна група Vega впроваджує з 1 липня новий концепт комунікації і нову рекламну кампанію
Digital life (цифрове життя).

В основі концепції Digital life - ідея про те, що з кожним роком все більше звичних для нас справ переходить до цифрового простору. В Інтернеті ми працюємо, відпочиваємо, спілкуємося, розважаємося, заробляємо гроші. Інтернет стає невід'ємною частиною нашого життя. Ми вже не уявляємо собі, як можна було жити без нього.

Інтернет як сфера життя охоплює все більше людей в Україні та у всьому світі. Vega як оператор зв'язку відкриває людям необмежений світ можливостей - новий цифровий світ, цифрове життя - Digital life.

Слоган, з яким на український ринок виходила Vega - «Прямуй за світлом» - виконав задачу привернення уваги до нового бренду, допоміг нам успішно стартувати на інформаційному полі. Сьогодні йому на зміну прийшла нова концепція, більш адекватна сьогоднішньому позиціонуванню Vega - Digital life.