Налаштування інтеграції з amoCRM

Налаштування інтеграції з amoCRM

Для налаштування інтеграції Vega з amoCRM потрібно виконати такі дії:

  • Налаштувати під'єднання в особистому кабінеті Vega.
  • Налаштувати віджет в особистому кабінеті amoCRM.

Налаштування під'єднання в особистому кабінеті Vega

Увійдіть в особистий кабінет Віртуальної АТС Vega з правами адміністратора. Перейдіть у розділ «Налаштування» (мал. 1, позначка 1), далі в підрозділ «Інтеграція».

Мал. 1. Налаштування в особистому кабінеті Vega

У підрозділі «Інтеграція» знайти блок з назвою «amoCRM» (мал. 1, позначка 2) і натиснути кнопку «ДОДАТИ» (мал. 1, позначка 3).

У браузері буде представлена сторінка для налаштування інтеграції Vega з amoCRM (мал. 2).

Мал. 2. Налаштування інтеграції amoCRM у Vega

На сторінці налаштувань інтеграції потрібно заповнити такі поля:

  • Домен – адреса особистого кабінету в amoCRM (мал. 2, позначка 1).
  • Е-mail користувача – е-mail користувача (він же логін) для входу в amoCRM (мал. 2, позначка 2).
  • Ваш API – API-ключ в особистому кабінеті amoCRM (мал. 2, позначка 3).

Щоб отримати ці дані, потрібно ввійти в особистий кабінет amoCRM з правами адміністратора. При цьому URL-адреса для входу в amoCRM (мал. 3, позначка 1) і буде значенням, яке треба ввести в поле «Домен». В amoCRM натисніть кнопку в лівому верхньому кутку (мал. 3, позначка 2), у меню, що з'явилося, клікніть на «Профіль» (мал. 3, позначка 3). На сторінці профілю поле «E-mail» (мал. 3, позначка 4) копіюємо в налаштування Vega в поле «E-mail користувача», поле «Ваш API» (мал. 3, позначка 5) копіюємо в налаштування Vega в поле «Ваш API». Після цього в особистому кабінеті Vega натискаємо кнопку «Зберегти» (мал. 2, позначка 4). Якщо всі дані введені коректно, то нижче від представлених полів з'явиться статус «Під'єднано» (мал. 2, позначка 5).

Мал. 3. Дані профілю в amoCRM

Налаштування віджета в особистому кабінеті amoCRM

Повертаємося в особистий кабінет amoCRM, куди ми вже ввійшли з правами адміністратора. Переходимо в розділ «Налаштування» (мал. 4, позначка 1). Далі переходимо в підрозділ «Інтеграції» (мал. 4, позначка 2).

Мал. 4. Віджет Vega в amoCRM

У представленому розділі потрібно знайти віджет Vega (мал. 4, позначка 3) і натиснути на нього, після чого на сторінці браузера будуть представлені поля для налаштування віджета Vega (мал. 5).

Мал. 5. Налаштування віджета Vega в amoCRM

У представлених полях потрібно ввести певні дані, а саме:

  • API-сервер – адреса API-сервера (мал. 5, позначка 1). Ці дані були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 1, позначка 6).
  • API-ключ – секретний API-ключ (мал. 6, позначка 1). Ці дані також були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 1, позначка 7).
  • Внутрішні номери – список внутрішніх номерів. Номери мають відповідати реальним внутрішнім номерам співробітників.

Після заповнення відповідних полів потрібно натиснути «Зберегти». Віджет Vega буде позначений, і на ньому буде прописаний статус «Встановлено» (мал. 4, позначка 4).

Тепер треба здійснити контрольний дзвінок, для цього переходимо в розділ «Контакти» amoCRM (мал. 6, позначка 1), після чого дзвонимо на номер 93. Якщо налаштування були виконані коректно, то на сторінці «Контакти» в amoCRM під час виклику спливе інформація про вхідний дзвінок (мал. 6, позначка 2).

Мал. 6. Спливна картка в amoCRM

Примітка 1. e-mail-и користувачів в АТС не повинні повторюватися.

Примітка 2. . e-mail-и користувачів в АТС мають збігатися з еmail-ми користувачів в amoCRM.

Примітка 3. У разі зміни пароля адміністратора в amoCRM буде змінений його API-ключ. Щоб відновити роботу інтеграції, потрібно повторно виконати кроки в розділі «Налаштування під'єднання в особистому кабінеті Vega».