Телекомунікаційна група Vega запускає нове позиціонування «Світ яскравих поєднань»

25.02.2013

У лютому 2013р. у зв'язку з оновленням маркетингової стратегії Телекомунікаційна група Vega запускає нове позиціонування «Світ яскравих поєднань».

Діяльність Vega спрямована на те, щоб дарувати людям яскраві емоції. Продуктовий портфель групи об'єднує телефонію, Інтернет і ТБ, а також інші послуги сфери зв'язку та телекомунікацій. Це пропозиції, які дають можливість спілкуватися, отримувати інформацію, розважатися, цікаво і з користю проводити дозвілля з одного боку та ефективно співпрацювати і бути успішним у бізнесі - з іншого. Vega - це Світ яскравих поєднань.

У рамках нового позиціонування оновлений логотип Vega - до нього доданий ідентифікатор telecom, що дозволить споживачеві з першої секунди визначити категорію, в якій працює бренд. Адже Vega - це не тільки доступ до інтернету, але й інші різноманітні послуги в сфері зв'язку і телекомунікацій.

Візуально нове позиціонування реалізоване в рамках концепції «Технології ручної роботи». Ідея концепції полягає в тому, що хоча Vega - велика компанія, це не заважає нам зі значною увагою ставитися до деталей і підходити до кожного клієнта індивідуально. Vega прагне максимально виконувати роботу «своїми руками» - наприклад, на аутсорсинг не передаються технічне обслуговування клієнтів, контакт-центр та інші функції. Ми пропонуємо високоякісні та персоналізовані послуги - технології ручної роботи.

У зв'язку із запуском нового позиціонування оновлена ​​комунікаційна платформа Vega, що містить місію, бачення, цінності, ключові повідомлення і територію бренду, корпоративний стиль, а також стиль рекламних кампаній. У 2013 році рекламні кампанії групи пройдуть під слоганом «Велика альтернатива». Завдання рекламної комунікації - продемонструвати, що на телеком-ринку, насиченому однотипними пропозиціями, існує компанія, що пропонує унікальні, індивідуалізовані та яскраві продукти. Vega - компанія, що якісно відрізняється від інших гравців ринку. Ми прагнемо бути реальною альтернативою для споживачів, ми прагнемо стати Великою Альтернативою.

«У 2013 році ми плануємо повномасштабний запуск нових технологій, які пройшли тестування минулого року, включаючи IPTV, Wi-Fi, використання радіодоступу для підключення абонентів телефонії, хмарні рішення. Доповнюючи продуктовий портфель, який є сьогодні, ці пропозиції формують наш новий імідж «Світ яскравих поєднань» - сучасний світ цікавого і корисного спілкування, розваг та обміну інформацією», - прокоментував Сергій Кукса, Комерційний директор Телекомунікаційної групи Vega.